Tema: Re: del praktikos
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2009-04-08 08:03:33
blia, gaila Virkucio - vis tik nekujovas maumu filtras buvo :(
O velnio boba sapokliak tai marods mintinai moka visu savo laboratorijos maketu parametrus - per labora uztekdavo pasakyt maketo numeri - o ta uzmetus aky i skaicius is karto pasakydavo - gerai ar kujovai laboras atliktas :)

ex.. nostaldzhy :)