Tema: Re: Uzpisantys versti puslapiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-09 19:03:00
Atsakymas šiaip paprastas - pamatuosi 10 klozetų ir gausi maždaug 45cm.
Nereik vaikiškų, neįgaliųjų, komercinių patalpų. Reik
architekto/statybininko blog'o ar forumo kur tiesiog yra atsakymas, ar
net ir delfi lygio straipsnio ką veikt karantino metu sėdint namie.

Dar reikėjo atstumo nuo klozeto iki sienos šone. Atrodo gavos 35-45 nuo
centro iki sienos.

Beje, kriauklei - apie 85cm, dušo maišytuvui 100-120cm. Bent jau mano
poreikiams man tiek ir reikėjo. Ir tuose rusiškuose puslapiuose atsakymą
gavau.

O klausimas išėjo iš to, kad stovint su vamzdžiu nesugalvojau kokiam
aukštyje jį iškišt iš sienos.