Tema: Re: Uzpisantys versti puslapiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-09 17:10:53
Aš irgi pastebėjau, per paskutinius metus daugiausiai. Pas mane ublockas
reklamas išima, tai man užtruko, kol susigaudžiau kame kampas.

Automatiniai vertalai, bet bent jau tiek, kad informacija ne visiškos
pievos. Reikėjo tokių dalykų kaip standartinis klozeto aukštis,
standartinis dušo krano aukštis... nu ir yra. Išversta per šikną į 50
kalbų, bet kai reikia info kuri neskirta amerikonų namų statybai, gėda
pripažint, bet teko pasinaudot.