Tema: Re: Du skype
Autorius: Andrius <andrius(istrinti)@beer.com>
Data: 2008-04-23 01:39:24
ar mes tikrai kalbam apie mazyte nuotraukele skypo langelyje? Anonimiskumas siaip jau gana sunkiai egzistuojantis isviso sakyciau... kad ir pagal skypo nicka praeini per pazinciu portalus ir zinai to zmogaus artimiausius draugus, pomegius. surasti ne problema. Kaip ten sako mokslininkai - surasti rysy tarp 2 nepazistamu zmoniu reikia max 7 zm. Lietuvoj ko gero uztektu 3. Visa laika kazkas kazka pazista.. O sugriztant prie programeriu, tai taip - jiems budingas toks savotiskumas, vienas is daugelio issiugdytu :)