Tema: Re: Du skype
Autorius: saimhe
Data: 2008-04-22 15:09:55
> Visų pirma yra nesamonė ir painiava su 2 akauntais. Kas trukdo turėti 1
> akaunta darbe ir namie?
> Aš dar galiu suprasti kai žmogus 2 mailus turi, bet skaipas asocijuojasi su
> tapatybe, todėl tai lygu butu - namie aš Jonas, o darbe Bronius.

  Būtent to ir reikia. Ot sustabarėjęs skaipo požiūris į internautus. Realijos
visgi kitokios.
  Turi būti galimybė tam pačiam akauntui lanksčiai nurodyti profailų rinkinį:
vienokias detales matys nesantys contact list'e, kitokias -- įtraukti į tam tikrą
grupę, o dar kitokias -- piliečiai A, B ir C. Nes, pavyzdžiui, privaloma naudoti
skaipą darbo reikalais ir profaile nurodyti kai kuriuos tikrus duomenis (tame
tarpe ir nuotrauką) -- ko jokiu būdu nedarytum įprastame, "internetui" skirtame
akaunte.

--
  saimhe