Tema: Re: Welcome, Wine 6.0
Autorius: kef
Data: 2021-01-21 16:01:40
Paprastai niekas nesifakapina. Darbe windows paskutinis clean install ~2013,
po to upgreidai nuo w7sp1 iki paskutines w10 20h2. Du MB upgreidai banaliai
perkeliant diska. Bet ir os image backupai daromi, atstaciau viena karta,
nors galima buvo ir apsieit. Backupinama tai gal todel ir nesifakina. VM
shmubuntu fakinosi pora kartu kol nedariau backupu. Dabar daromi backupai
kas kazkiek savaiciu, tai kaip tycia iri nesifakina nuo 16.04 iki
paskutines.
Su linuxu kitkas uzpisa. Pvz eclipsas instaliuotas per ubuntu apt. Pyst ir
upgreidinosi ir nxja nesuprasi del ko arm gelezu debugas nustojo veikti,
klaida, neprisimenu tiksliai, 3 absoliuciai nieko apie klaidos priezasti
nesakantys zodziai. Puse interneto israusi kol randi kad pasirodo SSH
serveris "ne tos sistemos". Tai bent parasytu kad su SSH negerai. Sitoj
vietoj windowsu koks nors kodelis tipo c0005000 net be jokiu paaiskinimu
kapitaliai palengvintu paieskas.

"zZz"  wrote in message news:ru6v18$cup$1@news.omnitel.net...

w10 daugiau kartų susifakapino, nei koks ubuntu, imant imtį nuo 2015.
Taip kad neaišku, ką ten gaidiško darai ar nedarai su win/lin.