Tema: Re: Welcome, Wine 6.0
Autorius: Rimas
Data: 2021-01-20 10:30:52
On 2021-01-19 16:23, Tomas wrote:

> Pas mane tepliape, ko gero kažkoks hardwarinis nesuderinamumas su
> windoze 10 - žiauriais stabdo. 5 metus kentėjau, antro karantino metu
> nusispjoviau - įsirašiau linux. Veikia gerai, tiesa sakant net windoze
> per virtual box paleista subjektyviai veikia greičiau ant linuxo nei
> tiesiai ant hardwaro.

nu o pas mane priešingai - reikėjo žmonai namie extra laptopo kol
vaikams atvažiuos nauji. Tai ant senuko dell d830 (iš sandėliuko
ištraukto) galvoju paleisiu ubuntu naujausią. Nu ir bb visiškas,
pasileidžia, lyg veikia - staiga pyst - fryzas porai min. Tada lyg vėl
norma. Paskui vėl chuinia...

Sudėjau win 10 paskutinius - nei vieno fryzo, viskas veikia idealiai ir t.t.