Tema: Re: pdflatex šriftai beigi lietuviški ogoniokai
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-01-01 03:40:16
2021-01-01 00:51, Laimis rašė:

> Tai ji matyt geresnė būti nebegali, o yra tokia, kokią vtex'as sudėjo su
> l7x font'ais...

Buvau kokiais 80% įsitikinęs kad ten darė kažkas iš os_linux@
Šiaip, knistis TeX'o medyje - tas pats kas skaityti perfojuostas...

Deja, nieko geresnio nei https://www.learnlatex.org/en/lesson-14 ir
https://www.tug.org/FontCatalogue/ nesugalvoju.

> Dėkui. Fontforge žinau, bet kažin ar noriu ir galiu nusileisti iki
> kaligrafinio lygio... :-)

Ten splainai ir formato žinojimas. Jerunda.
Blogiau kad neužtenka padaryti, reikia ir paskleisti.

> (kai jau ir (La)TeX'ą prisiminti iššūkių kyla...)

Aš vis bandau įkalbėt straipsnį rašyt LaTeX'u , bet vis nepaaaatooogu,
niaaamoka bendraautoriai ir panašiai.

Ir paskui "o kaip čia greitai pamatyti skirtumus tarp versijų", "o kas
čia formatavimą sugadino" ir panašiai.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody