Tema: Re: PDF puslapių nemeriai
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-12-27 20:06:25
2020-12-25 02:55, Laimis rašė:

> O kaip gi visokie startxref?

taip, su jais proeblemytė. Todėl ir norėjau rasti kombainą, kaip Acrobat
Pro, tik už suprantamą kainą. 230 € /metams artėja prie civilinės
atsakomybės draudimo kainos, rinka vis dar negali suprasti tokių kainų.

> Ofiso liaudies patarlė byloja, kad kas gali būti atspausdinta bus
> atspausdinta... :-))

Nereikia skatinti. Nors šiaip pastaba teisinga, ko gero teks lapus
numeruoti. Žiūrėsiu ką šį kartą Infostatyboje rasiu.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody