Tema: Re: PDF puslapių nemeriai
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2020-12-25 02:39:34
2020-12-25 00:54, Laimis rašė:

> Aš supratau, kad kažkuriuo momentu reikia automatizuotai pernumeruoti
> šūsnį dokumentų. T.y. jau post factum (ne jų rengimo stadijoje, nes
> aplinkoje/programoje, kur jie rengiami, to neįmanoma padaryti)

Iš esmės taip. Surenkam su PDFsam - pasukimas, surinkimas iš kelių failų
ir pan. Toliau - proofrading, jei reikia pergeneruojami pradiniai PDF ir
surenkama iš naujo. Kai turinys atitinka norus, naikinami asmeniniai
duomenys ir formuoajami PDF failai ADOC'ams.

> Ką turi omenyje rankomis? Redaguoti patį pdf'ą tekstiniame redaktoriuje
> tiesiogiai? Aš nežinau, pdf'as gi ne visai tekstinis formatas...

Jei žiūrėti kaip į konteinerį - tekstinis. Kadangi /PagLabels yra
konteinerio dalis, tai teoriškai jį galima redaguoti rankomis. Problema
kad ne visi PDF yra griežtai tekstiniai ir kai kuriuos reikia
konvertuoti į redaguojamus. Taip pat, kiek supratau, dar priklauso ir
nuo PDF versijos. Su 1.5 yra problemu, 1.6 kaip ir galiu keisti stilius.

> Turi omenyje pasikeitė po ghostscript'o? Tai performuoja jis pagal savo
> sugedimo laipsnį, bet kriminalų su turiniu juk neturėtų daryti. Dar
> viena pdf'o mėsmalė grandinėje iki printerio :-)

Nėra printerio šios grandinės gale.
Kai buvo, lapus tekdavo numeruoti rankomis. Net numeratorių turėjom, su
reguliuojamu skaitmens pasikeitimu. Nusistatai kas 5 'pimpt' ir belieka
versti lapus.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody