Tema: Re: Dar vienas scamas...
Autorius: useris
Data: 2020-06-03 16:44:21
Dėl legalumo įdomi detalė - anksčiau buvo galima perparduoti tik fiziniu
formatu softą, iki maždaug 2012 metų.
Vėliau Europos teismas pakeitė praktiką - parduoti galima ir naudotą softą
nefiziniu formatu, pvz atsisiųstą.
Kaip su OEM ir pan., nesu tikras.

Jei nesupirks antikvarinio softo, mielai paimčiau
diskus/sertifikatus/dėžutes ar kas užsilikę kolekcijai :)