Tema: Re: Dar vienas scamas...
Autorius: Shadowed
Data: 2020-06-03 09:05:25
Pažiūrėjau, jei sakai, kad ne scamas eisiu pasikuisiu archyve, kažkur dar
buvo keletas tų senesnių licenzijų. O kad nežinau tai tu teisus, kažkaip
neteko girdėt apie tokį supirkimą.

"For example John Smith"  parašė naujienų

Jie konkursus laimi https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/.
Tai gal ne scamas, o tamsta kažko nežinai?
PS. aš ten nedirbu, neperku ir neparduodu.