Tema: Re: Windowsų aktyvavimas
Autorius: kef
Data: 2020-01-10 10:52:04
Tai kam tada tos, neisizeisk, pievos apie MAC? Mano ziniom Windows 10 risasi
ne tik prie UUID bet ir visumos MB komponentu pavadinimu ir numeriu jei
tokie yra. Koks ten algoritmas nieks nezino, bet panasu kad ne vien UUID ir
MACai.
Jei butu tik UUID ir MAC nesunkiai galima butu patikrinti VM. Virtual boxe
no problem irasyti belekokius UUID ir dar suvesti kruva visokiu ACPI
stringu, aktivacija vis vien pabegs nes truks kokio nors MB HW komponento.

"Rrr"  wrote in message news:qv71rv$b3e$1@news.omnitel.net...

Tu mane ne taip supratai.

Gamintojo suteiktame UUID paskutiniai skaiciai/raides sudaro tavo
integruotos tinklo plokstes MAC adresa. Cia grynai priklauso nuo
gamintojo. Vienas is pavyzdziu, senesnes GIGABYTE motinos, jos turi
butent toki UUID, nuliukai ir paskutiniai skaiciai/raides yra tavo
plokstes MAC adresas. Naujose plosktese pastebejau, kad yra unikalus
kodas, kuriame MAC adresas - neatsispindi.

Apie tai, kad OS risasi atskirai prie MAC adreso, as nesnekejau. Kalba
buvo, kad risasi prie UUID.

Ir tu kalbi apie skirtingus dalykus, viena, kai instaliuoji svariai
kompa ir jis prisirisa, kita, kai sugalvoji esama sistema klonuoti arba
joje pakeisti puse komponentu (aktyvacijos nusokimas/peraktyvavimas),
apie paskutinius variantus - kalbos nebuvo.