Tema: Re: Windowsų aktyvavimas
Autorius: kef
Data: 2020-01-09 11:27:16
Zinau kas yra UUID etc. Mane nustebino teiginys kad tik UUID ir MAC (ar
MACai). Office 2013 licenzijos chekui pafeilinti pakanka SATA rezima
perjungti is AHCI i RAID, gal ne su visom MB, bet mano Intelinei to pakako,
gerai kad feilina ne visiems laikams o tik kol neatstatai atgal. Windowsu
licenzija del to pacio nenusoko, tik manau kad ten taip pat nera taip
paprasta kaip UUID + MAC. Tai ir idomu is kur tas teiginys del UUID + MAC.
Jamam gyva masina, geriau be jokiu BT ir WiFi, o tik ethernetas ir setupinam
VM su tuo paciu UUID ir MAC, veikia aktivacija ar neveikia?

"Rrr"  wrote in message news:qv4e52$dkm$1@news.omnitel.net...

UUID suteikia gamintojas ir jis yra "isiutas" i tavo pagrindine plokste.
Priklauso nuo pacio gamintojo ir kada buvo pagaminta. Tinklo plokstes/BT
keitimas, mac keitimas ar atjungimas netures jokios itakos, plokstes
UUID liks toks pat. Tiesiog kai kuriose plokstesei tai unikalus numeris,
o kai kuriose (manau senesnese), tai buvo nuliukai su integruoto
etherneto MAC adresu. Cia grynai priklauso nuo gamintojo.