Tema: Re: Win7->win10 ar dar galima atsinaujinti?
Autorius: PxYra
Data: 2019-11-13 19:14:47
realiai buvo taip, laptopas (tikrai ne firmos) su w8.1 orginaliais atgule
poilsio ir tada desktope svariam w10 instalui panaudojau rakta ir prilipo,
mamkos jau kelios tam desktope pasikeitusios, procedura tokia, instaliuojiu
w10 jokio key nevedu, kai prisiloginu su savo MS akountu raktas pats
automatiskai atsiranda sistemejo ir windoze susiaktyvuoja be jokiu burtu