Tema: Re: Win7->win10 ar dar galima atsinaujinti?
Autorius: kef
Data: 2019-11-13 14:31:59
Tas keisk kiek nori yra MB pakeitimas taip pat? Nes visa kita kaip ir galima
visiems. Jei MB pakeitei tai aktyvavai, upgreidu gyvu 8,1 i 10 ar clean 10 +
8,1 raktas, ir kas ten buvo OEM ar retail?

Kol paciam neteko tai ir idomu ar yra success istoriju upgreidintu i W10
langu perkelimo i kita MB? Jei buvo OEM tai kaip ir neimanoma nei su MS
accountu nei be. Klausimas ar imanoma su buvusiais retail langais?
slmgr -dlv visiems upgreidiniams rodo retail nors buvo oem, tai ir nesuprasi
ar tas ka raso apie aktyvavimo galimybes galioja nors kiek upgreidintiems
langams ar tik naujai pirktiems retail W10.

"PxYra"  wrote in message news:qq7gjt$m4f$1@news.omnitel.net...

mano win 10 prisiriso prie win 8.1 pro cdkey legalaus ir mano ms akounto,
dabar keisk kiek nori hw kai suvedu akounto duomenis (user/password)
automatiskai i sistema suvedamas cdkey prisirishes prie akounto