Tema: Re: Inventoriaus php
Autorius: amenox
Data: 2019-03-18 15:20:12
Ne visi excel vartoja ir ten biški pastangų jau reik.  Pabandžiau vietoje
xml sugeneruot normalų table, na visai neblogai gavos. Netgi galima ten
truputį funkcionalumo dadėt, tiesioginį linką kur reik ar dar ką. Va tik su
kategorijomis jau reik kažką gudriau galvot arba su js arba generuot
kiekvieną kategoriją atskirai. Na vienu žodžių yra kur prasisukt.  Daba va
galvoju ten "paiešką" net organizuot -
https://stackoverflow.com/questions/8080217/use-browser-search-ctrlf-through-a-button-in-website
, kažkaip gaunasi toks vartojamas daiktas be db. :)

"andzeja"  wrote in message news:q6nlfk$fqp$1@trimpas.omnitel.net...

Kai kurie xml puikiai su excel atsidaro, gali rusiuoti, itt.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/