Tema: Re: Inventoriaus php
Autorius: amenox
Data: 2019-03-16 01:12:37
Na šiaip idėjų ieškau, nebūtinai pirmas ar antras variantas bus. Galbūt dar
ir trečias ir ketvirtas. :) Tiesiog šiai dienai useriai gauna pliką xml, yra
noras tai patobulint, kad būtų patogu ir jiems ir man. Kabint viską ant
kažkokio eshopo ar cms na per žiauru biski, norisi kažko paprastesnio.

"fenix"  parašė naujienų news:q6h334$ujc$1@trimpas.omnitel.net...

2019.03.15 22:22, amenox rašė:
> Na realiai tai aš maksimaliai norus išdėsčiau, minimaliai gal net
> užtektų tą XML gražiai atvaizduot. Dėl autentikacijos gal net  apache
> priemonėm galima būt išspręsti. Aš va net idėją tokią turiu, kadangi
> pilnai XML generavimą valdau gal užtektų vietoje XML sugeneruot php ar
> html gabalą ir mėtyt periodiškai per ftp į servą. Nei db nereik, nei
> cron. Va tik nelabai su php ir css draugauju tai net nežinau kaip čia
> gražiai tai padaryt, o googlėj nzn ko paklaust. Turbūt reik surast
> gražią duomenų lentelę ir pasinaudot. :)

bet tu supranti, kad tavo pirmas ir antras postas jau skirtinga
"specifikacija", butent todel siulau naudoti jau pagamintus dalykus, nes
galesi kazka keist eigoje. o apie, cituoju: "tektų vietoje XML
sugeneruot php ar
> html gabalą ir mėtyt periodiškai per ftp į servą" nuo 0 daromus tai
pamirsk, nera tai taip trivialu, kaip atorodo. programerio darbo valanda
minimum 10-15EUR, tai keliolika valandu ant tokios fantazijos ismest tai
biski neekonomiska.

apache priemonem autentikacija yra... na is esmes shudas, nes tau reikia
vartotoju grupsu, t.y. roliu, naudokis tais irankiais, kurie tai jau turi.