Tema: Re: Klaviatura
Autorius: Resolut TB
Data: 2019-03-16 00:14:43
On 2019.03.15 23:29, Bronco wrote:

> Kai reikia patarimo, tai į supermamas kreipkis, čia pliurpimui skirta
> vieta :]
>

> O jei rimtai, tai jei pilnai tenkino K800, kuo K830 netinka?
>
> https://www.logitech.com/en-us/product/living-room-keyboard-k830?crid=27

1. Nera skaiciu klaviaturos
2. Kiek bandes tuos tačpadus - bybienė kažkokia, šiurkštūs, jautrumas
sunkiai prognozuojamas. Gal šitoj Logitech ir padarė gerai, nežinau.

p.s. atgijo mano klava, gerai kad per anksti neutilizavau. Istorija
tokia- suliejau bokaliuku alaus. Tada pakišau po dušu- tame stovyje
pasirodė geriausias sprendimas. Pamaniau, kad atspari vandeniui.
Pabandziau- ekrane fejerverkai, panašiai kaip audrysas su gintosu
pjautūsi, kas pirmas pabučiuos pautino putką.

Išsiardžiau- ten tarp plėvių vanduo laigo . Atkėliau, su fenu
išdžiovinau. Nikuja.  Dar vis tie pydarai pešasi. Ir akumuliatorius ant
akių dingsta, ryškiai dar ir Zuokas pasijungė .

Tada pasiskundžiau čionais. Malonai paplepėjom, praėjo savaitėlė.
Nudžiugau, kad tiek rekomendacijų gavau iš newsų noliferių. Pabandžiau
dar sykį pasijungt - ir vualia, šį tekstą rašau su atgimusia, iš alaus
plaukusia klaviatūra.

Žodžiu, rišam temą, nieko naujo nepirksiu.