Tema: Re: Klaviatura
Autorius: [mikro]
Data: 2019-03-15 10:52:27
mhm, zjbs tiesiog. idomu, kaip su bt keyboardu tu pakonfiginsi biosa ar dar
ka, kas ne os aplinkoje?
ar siulysi dar salia laidini keyboarda apturet?
:D

"PxYra"  wrote in message news:q6el5v$bsf$1@trimpas.omnitel.net...

gali ir sutaupyt porta, BT gali parinkt bent 3 skirtingus driverius/softus,
pasikeis ir device manageryje, tai ziurek gal pas tave ir netinkamas
draiveris sedi kuris gliucina su tavo BT chipu, gal su kitu ir veiktu
normaliai