Tema: Re: kas vyksta?
Autorius: kukis
Data: 2019-01-24 20:22:13
Jei reikia kuo greiciau pradeti naudotis naujuoju ssd be OS
perinstaliavimo ir pan., mano supratimu, paprasciausias variantas butu:

1) pasiruosti cd/dvd/bd/usbflash su hdd klonavimo softu (buna, kad su
tam tikro gamintojo ssd diskais (Crucial, WD ar pan.) klonavimui ar kt.
backup darymui galima legaliai ir nemokamai naudoti Acronis True Image
HD, kuris paskutini karta klonavima atliko tikrai sekmingai)
2) is laptopo istraukti hdd
3) i laptopa ideti ssd
4) hdd ideti i isorine usb dezute ar, kaip minejo, jungti prie usb-sata
adapterio ir prijungti prie laptopo
5) i laptopa ideti/prijungti laikmena su klonavimo softu ir is jos
uzsikrauti
6) nuklonuoti hdd i ssd ir, istraukus/atjungus klonavimo softo laikmena,
uzsikrauti is ssd