Tema: Re: kas vyksta?
Autorius: fenix
Data: 2019-01-22 13:10:24
2019.01.22 12:47, Lapinas rašė:
> Paprasčiausia abu diskus pajungt per sata (ne laptope) sustartuot hirens
> ir su clonezilla paklonuot.

tai man dar reikes ir stacionaraus kompo? is kur man toki nuraut 2019m?
as ne adminas.. apie clonezilla tai viskas aisku. cia kaip kuriam kokie
flomasteriai patinka. as naudoju piratinius paragon.

> Arba tam kartui panaudoti USB-SATA adapterį.

O_O
sunku patiket, kad nesi mates tos dezutes viduriu.

> Tos dėžutės yra pinigai į balą.

2x nesupratau. juk akivaizdu, kad gali panaudot sena harda pagal
paskirti: laikyti slamsta ir relikvijas saugioje veitoje, t.y. stalciuje.

> Gal biški per griežtai pasmerkiau tavo siūlymą, atsiprašau. Miego trūkumas.

visiskas.