Tema: Re: Tūrinio skirtumo fotografijose suradimo softas
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-17 21:33:18
On 2019-01-17 21:09, Laimis wrote:
> Plia, skaitei skaitei ir neperskaitei, kad OpenCV konkrečiai (ir net
> kaip, visiškai konkrečiai su veikiančiu dviejų paveikslėlių/nuotraukų
> palyginimo pavyzdžiu) ir naudojamas tam reikalui...

Aš permečiau akimis pakankamai teksto, jog suprasčiau, kad čia eilinis
klystkelis. Man reikalingas konkretus (komercinis) PRODUKTAS, ko ten
nėra įvardinta. O jei praleidau kažkur mygtuką "Pirkti", tai maloniai
prašom man jį papostinti. Iš anksto dėkoju.

Bent jau kai aš kam nors kažką njusuose padedu, tai papostinu detaliai
info, linkus, o kartais ir step by step instrukcijas, o ne pasiunčiu
kokio nors OpenCV kryptimi...

Nes dabar tai atrodo maždaug kaip "Kur nusipirkti skanios duonos?",
atsakymas - "Pasistatyk pats duonos kepyklą ir išsikepsi".