Tema: Re: Tūrinio skirtumo fotografijose suradimo softas
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-17 20:32:31
On 2019-01-17 20:01, fenix wrote:
> arba kazko nesupratau, arba tau uzmete DAUG naudingu linku.

Du linkai tai daug? Ok nesiginčysiu, bet konkretaus softo iki šiol nėra,
ten tik variantai, kuria kryptimi galima dirbti.

> tik kad
> reikalavimus keitei, tikslinai ir tebetikslini trydos eigoje

Aš reikalavimų netikslinu, o tik aprašau juos vis kitais žodžiais ir
pavyzdžiais, nes matau, jog ne visiems buvo aišku iš pirmo posto. Gali
dabar mano pirmą postą įdėmiai perskaityti iš naujo ir bus aišku ko
ieškoma, jog reikia "IŠMANAUS SOFTO", kuris suranda DVEJOSE DU KARTUS
FOTOGRAFUOTOSE NUOTRAUKOSE SKIRTUMUS TŲ FOTO TURINYJE (objektuose), o ne
bando prigauti foto manipuliavimus toje pačioje foto.