Tema: Re: Torrent'o programa virusas? :)
Autorius: fenix
Data: 2018-12-15 23:53:53
2018.12.14 12:07, Rrr rašė:
> Kur teko instaliuot Avasta, tai buvo paliktas tik file scanneris (pirma
> varnele), visi modai atjungti instaliuojant ir per settingsus. Skirtumas
> su AV ir be AV jauciasi net pas mane ant i7 su SSD, 16 GB ram. Kazkada
> apsisprendziau, kad nebenaudosiu daugiau (nebent siaip instaliuot
> laikinai praskanuot del kazko) ir to nesigailiu.

koki 5 metus daugumoje nekorporatyviniu kompu, prie kuriu kishu nagus,
palieku arba windows defenderi arba avasta silent mode.

arba kazka nemoki konfiguruot arba kompai 2005m laidos, vidutinis
apkrovimas buna is jegos 0,5-1%, t.y. koks 10-20 procesas task
manageryje, ir tai cia dar pridejus kelis papildomus modulius:
behavioral shield ir dar internet shield.