Tema: Re: Torrent'o programa virusas? :)
Autorius: Rrr
Data: 2018-12-14 12:07:18
Kur teko instaliuot Avasta, tai buvo paliktas tik file scanneris (pirma
varnele), visi modai atjungti instaliuojant ir per settingsus. Skirtumas
su AV ir be AV jauciasi net pas mane ant i7 su SSD, 16 GB ram. Kazkada
apsisprendziau, kad nebenaudosiu daugiau (nebent siaip instaliuot
laikinai praskanuot del kazko) ir to nesigailiu.