Tema: Re: kaip issiusti/gauti dideli kieki duomenu?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-11-19 01:50:23
Čia dar pusė b.. Geriau kai google drive sugalvoja defaultu, kad jei
useris "BB" ištrina iš savo kompo faila (net ne per draivą, o tiesiog iš
folderio), reikia jį ištrinti pas dar 5 userius tiesiai iš kompų, kai
"BB" po mėnesio sugalvoja įsijungti draivą.

Ten žinoma konfigo bėda, bet vis tiek per lengvai tai pasitaiko.