Tema: Re: kaip issiusti/gauti dideli kieki duomenu?
Autorius: svyt
Data: 2018-11-18 22:25:44
Man kaip tik su dropbox tipo programa gaunas bardakas, nes arba
 negali redaguoti is kitu kompu, arba paredagavus vel atsistato
 buvusi versija ijungus kazkuri is seniau naudotu kompu. Daug
 patogiau kai visa info yra tik serveryje, maziau
 painiavos.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/