Tema: Re: Skype praso tevu sutikimo
Autorius: Apocalypto
Data: 2018-04-30 22:43:59
tai va, kad vieni nesusipratimai. registruotasi tikrais, neisgalvotais
duomenimis, bet vis tiek praso suvest duomenis ir netinka nei savi, nei
meilo kurio prase kaip atsarginio. beje prisijungiant butent atsarginio
meilo ir praso. pakeist neleidzia. nors visas MS accountas veikia su savais
duomenimis. :/