Tema: Re: Skype praso tevu sutikimo
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-26 15:11:29
Tep, aš dėl to irgi Skype dar turiu ir retkarčiais panaudoju (ir dėl to,
kad retkarčiais, matyt, manęs tas Skype iš esmės niekuo dabar net
neužpisa :-)), tik taip gerai pagalvojus, pradėt reikia nuo to - tu tam
debesiui reikalingas ar debesis tau? Nes pirmu atveju tai tu turi
pirmenybę rinktis, kaip tave pasieks tas debesis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/