Tema: Re: Failų siuntimas telefonas -> desktopas
Autorius: Zyza
Data: 2018-02-22 21:43:24
Noras buvo be laido iš telefo greitai parsisiųst vieną kitą fotkę (o gal
ir daugiau kartais) į kompą, t.y. kompas kaip ir šalia. Tai va viens
variantas buvo paprastas, efektyvus appsas aaaarba appsas, kuris
nesunkiai leidžia per kompą prisijungt prie telefo ir iš jo viską
parsipumpuot. Ir idealiu atveju norėjau išvengti cloud'ų (ir pavyko!),
nes nu nafig asmenines fotkes per cloud'us pumpuot :)