Tema: Re: Failų siuntimas telefonas -> desktopas
Autorius: Zyza
Data: 2018-02-19 00:22:41
Telefonas be SD :)

Pasharintas folderis kaip ir labai promising skamba, bet man norėtųs
idealiu atveju tokio workflow: galerijoj pažymi fotkes, paspaudi Share
ir tada paspaudi ant appso kažkokio ir visi failai magiškai atsiranda
PC. Su sharintais folderiais (nebent būtų dedikuotas appsas), reiktų
pasileist file manager'į, nueit į folderį ir tik tada paste. Kaip ir
įmanoma, bet dar ieškau greitesnio būdo.