Tema: Re: Kas bande Easy2boot?
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-19 17:56:51
On 2018-01-19 09:58, Vytook's wrote:
> Tiesa, buvau įmetęs HIREN's boot DVD ISO į \_ISO\MAINMENU papkę ir kai
> paleidau, man iššoko ne hirenso meniu, bet pradėjo krautis ten esantis
> winPe, tačiau iki galo nepasikrovė. Kas negerai?

ISO\MAINMENU\Hirens_BootCD_152.isowinvH

> Dabar darysiu sau bootinį flashiuką, tai turiu kelis klausimus:
> Ar tu sau darei UEFI varianta ar ne? Jei taip, ar gali gyventi kartu iso
> su imgPTN failais? Kur dėti netradicinius iso, \_ISO\MAINMENU tinka?

Darau abu variantus, nes jei norėsi paleisti windows UEFI instalą, be
UEFI boot'o turėsi problemų.

Visi windows image turi gulėti atitinkamuose kataloguose, pvz. win10:

ISO\WINDOWS\WIN10\Win10_1709_English_x64.imgPTN

Kas yra "netradiciniai ISO"?

p.s. po bet kokio boot usb flasho tūrinio keitimo nepamiršk paleisti
MAKE_THIS_DRIVE_CONTIGUOUS.cmd su admino teisėmis.