Tema: Re: Kas bande Easy2boot?
Autorius: Vytooks
Data: 2018-01-19 09:58:58
Pasibandžiau įdomumo dėlei sumesti į HDD, atrodo pavyko. Kaip supratau,
draugelio klaida buvo nepadaryta < 137 GB particija arba tiesiog
enclošuras netinka.
Tiesa, buvau įmetęs HIREN's boot DVD ISO į \_ISO\MAINMENU papkę ir kai
paleidau, man iššoko ne hirenso meniu, bet pradėjo krautis ten esantis
winPe, tačiau iki galo nepasikrovė. Kas negerai?
Dabar darysiu sau bootinį flashiuką, tai turiu kelis klausimus:
Ar tu sau darei UEFI varianta ar ne? Jei taip, ar gali gyventi kartu iso
su imgPTN failais? Kur dėti netradicinius iso, \_ISO\MAINMENU tinka?