Tema: Re: Lietuvoje uždrausta „Linkomanija“
Autorius: Kesha
Data: 2017-11-23 15:23:56
Yvl formulated the question :
> as gal ir  vartau, o tu siaip I lankas pjauni ir dar maike draskai :)
> ypac, kai failo dydis dar ir nuo ZANRO blet pasirodo priklauso!

va nuo jo labiausiai ir priklauso, nes jei spaudėjas ne lameris, tai ir
parinks tinkamą bitreitą ir t.t., tam, kad nenukenčiant smarkiai
kokybei, gauti minimalų failo dydį.
Kaip pvz., pieštinis multikas labai nechujovai spaudžiasi ir mažai
kenčia kokybė, o va transfrormerius nelabai ir paspausi smarkiau, nes
vietoj transformacijos bus minecrafto scena...