Tema: Re: Lietuvoje uždrausta „Linkomanija“
Autorius: Kesha
Data: 2017-11-23 12:34:39
It happens that Yvl formulated :
> galiu tau duot axujeno didumo 4K raiskos faila. klausimas, ar tau patiks tai,
> ka matysi :D

tu geriau duok ne axhujeno didumo, o achujeno mažumo, nes supartalint
daug lengviau, nei padaryt teisingai.
Todėl renkuosi būtent fullHD BD, BDRip, remuxus, ir tarp jų pasitaiko
prastų, bet čia išimtys, o va pvz. 7GB, panašiai ir mažiau, dažniausiai
lenda visokios kliurkos.
BTW 4K visai nedomina, bent jau dabar ir artimiausioje ateityje ;)