Tema: Re: ebay ir w10 licence
Autorius: benamis
Data: 2017-11-14 20:48:25
Tas tai taip, kad veiks kaip originalas as tuo  net neabejoju. Man
klausimas idomesnis - kiek ilgai veiks. Nes realiai tai turi buti
kazkoks master accountas kuriame prikurta kalnas randominiu useriu
(tokiu, kaip kad atsiunte ebay pardavejas). Tai realiai jeigu
microsoftas suranda tokia neaiskia organizacija tai ja padisablinus
nueina velniop visi po pasauli issibarste MS offiso vartotojai.