Tema: Re: ebay ir w10 licence
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-31 09:38:14
Variantų gali būt pakankamai daug, bet nematau jokios prasmės juos
analizuot, mano nuomonė šiuo atveju pakankamai kategoriška - pinigai
gali būt mokami tik už legalų dalyką, o jei jau vogt (ar pirataut :-)),
tai už tai nieko mokėt niekam nereikia. Už tuos variantus po 3-5$ tu
legaliu nepatapsi, nebent pirksi kokį nors tokį variantą, t.y. užpakuotą
retail'ą -
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Sealed-Boxed-Microsoft-Windows-10-Pro-Professional-Retail-USB-32-64Bit/132211470981?epid=2254475774&hash=item1ec86af285:g:HGAAAOSw~FJZLz5j

--
Caponi