Tema: Re: kokius pdf ryderius naudojat?
Autorius: MRT
Data: 2017-10-19 16:34:56

> zinom! redakcijoj dirbom. faksai senobiniai irgi kazkas panasaus buvo.
> baisumas nesveikas, nes dauguma readeriu pamato tik pirma, o is isores
> daugiau nesimato kiek ten puslapiu.

Komplikacijos pradejo jaustis su WinXP mirtim..
Legacy MSO turejo Modi, tas irgi gelbejo, bet ir tas mire..
Korejiecio kazkoki buvau rades.. naudotis eina, bet padogiau
printint i PDF'a ir tada skaityt.. Sumatrapdf nuo siu burtu gelbsti..

PS. Sumatrapdf defaultiniu *.pdf readeriu nedarau..
Advanced useriai gali panaudot open with.. o i basic useriu
pageidavimus "man neduoda uzpildyt anketos" atsakinet negausiai noriu..
pakanka to, kad tenka pakonsultuoti kaip pa padaryt per acrobat reader..