Tema: Re: kokius pdf ryderius naudojat?
Autorius: =MS=
Data: 2017-10-19 15:30:42
Jei teisingai supratau tu turi omenyje kad pdf faila parodo prieview lange?
O as truputi apie kitka... pati failo ikona pavirsta I sumazinta atidaryta
pdf faila (nebereikia ant kiekvieno failo klikinti, kad paziureti kas yra
viduje)

"Paul_"  wrote in message news:osa4bf$v5l$1@trimpas.omnitel.net...

Turi ir tas paprastas pdf readeris - Atril Document Viewer 1.12.2 sita
sumazintu puslapiu rodyma kaireje puseje.