Tema: Re: Q: spamas
Autorius: Nerijus
Data: 2017-01-27 09:54:00
On 2017-01-26 06:54 PM, LabaiNespauda wrote:
> Na, jus man paaiskinkit, kaip gali toki spama atsiust, kai siuntejo nera???
> Jeigu spaudi reply, tai nieko nera.
> Ir teo sako, kad cia viskas zjb, jeigu nenori tokiu gaut, uzsisakyk
> paslauga.

	O tai jei siuntejas nurodytas, tai ka? Gi ten galima parasyt bileka.
Nors ir bilas.geitsas@microsoft.com.

	Ir ka? Siustum bilui pretenzijas?

	Jei tai spamas, tai trini net neskaites, nes ten jokios teisybes nerasi
NIEKUR. Net serveris per kuri ejo, tikriausiai lauzhtas, arba tiesiog
pasileido ant eilinio IP laptopa, prisiunte milijona spamo, ir ishjunge.
	Jokios teisybes nerasi, neverta net vargt.

	N. M.

	P. S. Pas mus kontoroj valdzia labai megsta "korporatyvinius" laishkus
be siutejo siusti. Gal bijo, kad kas nors atsakys?
	Kartais buna ir be gavejo. :-)