Tema: Re: kas kociojat torrentus. ar matet?
Autorius: Nerijus
Data: 2017-01-18 10:33:49
On 2017-01-13 11:10 PM, fenix@h wrote:

> kazkada galvojau, kad gali but tokia duombaze, nes IP adresai kaip ir
> viesi. o cia, sūkos, visus mano nesvarius apatinius iskuite :)
> gerai, kad tik pora filmu ir grand tour matosi :)))

	Rodo tik mazha dali.
	Cia ytariu kazkoks ruseliu torentu saitas info kaupia ir tiek. Gali
buti, kad tokiu budu "kaupia kompromata" apie visokius "busimus politikus".
	Siaip Putinas shaunuolis, bishki visokiems debilams politikieriams
paaishkins kas tai yra sauga, informacijos privatumas ir pan. Taip jiems
visiems ir reikia. Kita karta pamastys priesh nesamones darydami.

	N. M.