Tema: Re: HDD info atstatymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-16 03:23:57
Autoservisai irgi matuoja "valandom", bet pas juos parašyta kiek laiko
užtrunka koks darbas..

Pats filmavimuose ir video montaže visad stengiuosi derint kainą "už
rezultatą", ne kliento, o mano reikalas, jei nesugebu iš anksto
susiorientuot kiek darbo reiks įkišt. Pagal save aišku sprendžiu, bet
man iš anksto žinot kainos lubas yra didelė vertė, net jei ta kaina gal
bus didesnė. O ir po darbo klientui pasakius - "gavos lengviau, bus
pigiau" būna laimės pilnos akys.