Tema: Re: OT: Vokieciu kalba savarankiskai, patarimo
Autorius: Arnoldas
Data: 2016-11-22 13:20:27
Taip, čia principas panašus, tik moderniau viskas.
na, ten ir rašyti galima.
žiūrint koks tikslas: jei tikslas kalbėti ir suprasti ką šneka, tada to
užtenka. Poreikis rašyti ateina po supratimo ką kalba ir sugebėjimo
pačiam kažką pasakyti.

Man ta sistema patiko tuo, kad pats mokiniesi ir nereikia samdyti
mokytojo už 15eu per 1h. Ir vistiek turėsi pats mokintis.