Tema: Re: OT: Vokieciu kalba savarankiskai, patarimo
Autorius: Arnoldas
Data: 2016-11-22 12:40:52
Anglų k. aš mokausi per šitą sistemą: Lingq https://goo.gl/Kd47G3
nuorodą įmečiau nuo savo vardo.

ši sistema pagrįsta klausymu, tipo klausyk tą supranti. Gramatikos
realiai nulis. Ten daug visokios medžiagos. Yra forumas LT kalba, ten
gana aiškiai paaiškinta. Galima mokintis praktiškai visas populiarias
kalbas.
Aš mokausi žiūrėdamas-klausydamas "Friends". Vieną serija padalinu į 6-7
gabalus ir klausau visur: mašinoje, vaikščiodamas ir t.t. Taip klausau,
kol seriją galiu žiūrėti be subtitrų ir suprantu apie 90% ką šneka ten.
Jeigu bus įdomu galėsiu plačiau papasakoti.