Tema: Re: elektroninis paraÅ
Autorius: fenix@w
Data: 2016-11-09 13:11:12
2016.11.09 12:41, KEdas rašė:
> Kur yra parašyta, kad siųsti korespondenciją su standartiniu ISO
> numatytu el. parašu dokumente netinka, o viską suvyniojus į kažkokio UAB
> pasirašytą ZIP failą – viskas OK?
> Mano žiniomis, kol kas tik teismai nepriima dokumentų el. paštu, nes
> turi pasitvirtinę savo e.teismas sistemą. Jon keliami dokumentai be
> jokių parašų ir adoc'ų.

kazkur yra toks reikalavimas. visos sertifikavimo agenturos yra uabai,
net ir tos, kurios tau isdave el. pasto sertifikata.
yra numatyti standartai ir tiek, LT, LV ir EE lyg skirtingi, pas juos
BDOC man atrodo.
pats esu jaunasis biurokratas, tai patikek manim, kiek yra padraskanciu
akis kurie numeta emeilu nufotkinta balta lapa su ranka rasytu tekstu
"mokek pinigus" lygio, o forma uzpildyt ir slabo. tokiu atveju patenki i
biurokrato vertinimo pinkles ir jis paval visokias proceduras, tvarkos
aprasus, ir pan gal drasiai tave praspirt, nes kitas yra lygiai toks pat
kaip tu, tik padares tvarkingai: atsiunte ta ka reikia, kaip kaip reikia
ir tada, kada reikia.