Tema: Re: 100% disko naudojimas
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-02 22:03:34
Aš irgi galvoju, kad su disku greičiausiai viskas tvarkoj. Bet net ir paprasto disko atveju tokie greičiai nėra normalu. Todėl kažkas dėl to kaltas.
Taip aš visom penkiom už SSD, bet man rodos daug kas baigia pamiršt, kad nors ir nuolat juntamai lėčiau, bet ir su paprastu HDD gyvent galima ir be kažkokių užpisančių užlaginimų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/