Tema: Re: 100% disko naudojimas
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-02 21:53:58
Caponi rašė:
> Pabūsiu nuobodus, bet labiausiai tikėtinos problemos - Asus (vėl!!!
> :-)), tiksliau ten kokie jų draiveriai, arba su Win kažkas priburta.
>
> Geležinės bėdos atmetamos su ne Windowsiiais toolsais - HDD gamintojo
> utelėm, Victoria, MHDD - viską gali rast Hirens rinkiny.

Man atrodo, kad praleidai esminį momentą: ne SSD diskas ir smulkmeniškas
random seek'as nesunkiai gali numušti greitį iki 500 kb/s ir dar mažiau,
kai diskas drožiamas visu pajėgumu, bet daugiau išspausti tiesiog
negali. Kitaip tariant: viskas su tuo disku veikiausiai yra tvarkoje,
net jei ten ir asus'as... :-)