Tema: Re: Win10 reactivation 2
Autorius: kef
Data: 2016-09-20 10:35:17
As ne del to pacio daikto aktyvavimo. Su juo kaip tik jokiu bedu nera,
nereikia net rakto BIOSe, reikia tik vienos sekmingos aktyvacijos. O vat
luzusiu motinu buvo... Laptope irgi. Su laptopu tada paprasta buvo,
niekingiems XP buvo violetiska i MB ID pasikeitima, ikisai HDD ir jie
pradejo suktis be jokiu genuine problemu. Su W10 baisiau, todel ir norisi
prilogint bet nenaudot MS acc slaptazodzio. Vat pamirsdau kad W10 siulo
naudoti PIN. Gai tai tas ko noriu, reikes pabandyti.