Tema: Re: Win10 reactivation 2
Autorius: Exo
Data: 2016-09-19 16:58:44
taigi vienas devaisas išvis suformatuotas, be jokių acc. O šiaip tai
normaliai aš naudoju du acc viename kome. Kasdieninis su "user" teisėm,
prijungtas prie MS acc ir lokalus admino acc, be jokių MS acc. Šiaip bendras
patarimas kalbant apie MS'ą, nereikia bandyti pūsti prieš vėją, prašo
prijungti MS acc ir onedraivą - prijungi ir nesispardai; gali nenaudoti
nieks neverčia, susikuri localų šalia ir darai ką nori....

Exo

"kef"  wrote in message news:nroqg8$iuj$1@trimpas.omnitel.net...

Net jei perjungi win logina is MS i local accounta?